Saturday, October 15, 2011

Strange ambition

Olen endiselt luumurruga ja seega on tavalisest rohkem tegevusetut aega tekkinud. Sirvin uusi blogisid ja mõtlesin tutvustada ühte oma lemmikutest. Eestis see blogi vist veel väga tuntud ei ole, sest tal on alles mingi 500 ringis followere blogspotis.

Tegemist on siis 25 aastase fotograaf/modell/blogijaga Berliinist - Bonnie Strange ja tema blogi on http://strangeambition.com

Taimetoitlane, pidutseja, kaltsukafänn, eriti peenike, tihti vahelduvate pastelsete juuksetoonidega blond hakkaja naine. Kohati tundub, et minu jaoks on ta liiga strange, näiteks see Peteri teema ei lähe mulle eriti peale. Kuigi mitmed blogijad kasutavad seda taktikat, et neil on mingi mänguasjast "kaaspeaosaline" koguaeg figureerimas. See selleks. Mis teeb Bonnie minu jaoks üheks lemmikuks on just tema huvitav modellivälimus ja juuksevärvid. Lisaks ei saa ka mainimata jätta, et kaaseurooplasena on väga põnev näha Berliini ja Pariisi kaltsukate leide. Tema täiesti amazing leiud avaldavad muljet ka mulle, kes ma isegi ei shoppa kaltsukates! Kogu see Berliini scene, mis piltidelt avaldub, on omaette nähtus. Igatahes on tal väga edgy'd, julged ja loomingulised riidekomplektid, sekka ka tavaelu näiteks toidupildid ja random kodused postitused. Näha on, et inimene tahab teha hästi kõike, mida ta ette võtab.



MEETING OLD FRIENDS IS ALWAYS A PLEASURE,
IN CASE U LOOK GOOD.

2 comments:

  1. Väga äge tsikk! Ning väga meeldib ka su blogi:) !

    ReplyDelete