Sunday, October 9, 2011

20 küsimust, copytud non-logicali blogist xo


1.Asi, milleta Sa ei lahku kodust – Mobla ikka.
2.Lemmikmeigibränd – YSL
3.Lemmiklilled – pikad punased roosid
4.Lemmikrõivakauplused – tahaks midagi fäänsit siia kirjutada, aga let's be real, lemmikud on Bershka, H&M ja Primark.
5.Lemmikparfüüm – Cavalli "Her"
6.Kõrged jalanõud või madalad - Enne oli mul kontsahaigus, nüüd ajavad hulluks madalad.
7.Kas Sul on head hinded? Ei.
8.Lemmikvärvid – Punane, valge, beež.
9.Kas Sa jood energiajooke? Vajadusel klubis viina Redbulliga.
10.Kas Sa jood mahla? Ainult värsket apelsinimahla või neid, mida müüakse 1l ühevärvilistes pudelites. Kõik muud on mõttetud lahjendatud siirupid mitte mahlad.
11.Kas Sulle meeldib ujuda? Ei tea, sest ma ei oska ujuda.
12.Kas Sa sööd friikartuleid kahvliga? Ei.
13.Lemmiknäokreem? Pole midagi super head proovinud.
14.Kas Sa tahad abielluda noorelt või vanemalt? Noorena ei mängi küll sellega enam välja.
15.Kas vihastud kiiresti? Kogun, kogun, kogun ja üks hetk lähen väääga kiirelt normaalsest vihaseks.
16.Kas Sind huvitab vaimude “püüdmine”/nägemine jms..? Absoluutselt mitte. Ma olen üles kasvanud, eee, sellises spirituaalses peres, kus usutakse igast ingleid, vaime, uhvosid, horoskoope, unenägusid jne. Seega olen tüdinud ning mind üldse ei eruta sellised teemad.
17.Kas Sul on mõni foobia? Mul on raskekujuline arahnofoobia. lol srs
18.Kas Sa närid oma küüsi? Ei.
19.Kas Sul on mõni surmalähedane kogemus? Ei.
20.Kas Sa jood kohvi? Jah, love it.

No comments:

Post a Comment